Informatica.CAT
Informatica.cat es un bloc sobre informàtica on es tracta temes d'interès... 

Post tagged with ‘jocs’

Noticies

Videojocs per tractar l’ull mandrós

Els videojocs es mostren beneficiosos per a la recuperació de la visió
By , on 24 de octubre de 2011

Fins ara, tant metges com pares i professors han criticat de tant en tant els videojocs. Ho han fet perquè de vegades no s’hi veuen els beneficis que poden tenir vers els nens i més aviat s’han fixat en els seus inconvenients (sobre tot si s’hi abusa). Malgrat això, els videojocs han resultat ser beneficiosos per al tractament de l’ambliopia.

Els videojocs poden millorar el tractament de l'ull mandrós

I què es l’ambliopia? Doncs és el que es coneix com “ull mandrós”. Tot i que de vegades passa desapercebut, certes persones no tenen la mateixa visió en un ull que en l’altre. Això bé donat perquè l’agudesa visual no és la mateixa en tots dos ulls i, en conseqüència, l’ull “bo” ha de suplir les mancances de l’altre. L’ambliopia ve donada per problemes motors dels ulls, com ara l’estrabisme o fixacions excèntriques. El seu tractament consisteix en forçar l’ús d’aquest ull mandrós (generalment tapant l’ull que funciona correctament) per corregir la seva posició i així aconseguir millorar en quant a l’agudesa visual.

A la 115a trobada anual de la American Academy of Ophtalmology (del 22 al 25 d’octubre de 2011) s’ha presentat un estudi que conclou que l’ús de videojocs pot afavorir el tractament d’aquesta patologia. En aquest estudi han establert quatre grups formats per nens i joves de 10 a 18 anys que presentaven un ull mandrós. Han seguit les seves evolucions al llarg d’un any per tal d’esbrinar si el fet de jugar a videojocs millorava la seva recuperació.

Continue reading »

Comments (0)
Hardware, Modding, Noticies

The WoW Online Gaming PC

By , on 15 de febrer de 2007

WoW Online Gaming PC

Que pari atenció aquesta legió de fanàtics de Word of Warcraft. WidowPC, botiga d’ordinadors destinats a jugar líder de la industría, ha llançat el primer ordinador del món específicament dissenyat per als jugadors de World of Warcraft. El hardware i el software del PC està optimitzat per a jugar a WoW al nivel més alt de rendimiento i detall.

Segons sembla, la idea va sorgir un poc entre els enginyers de l’empresa i els clients. D’una banda, la majoria dels enginyers de l’empresa són uns viciats de WoW i ja havia dissenyat equips per als seus amics. Per l’altra banda, molts clients els preguntaven si els podian oferir una màquina assequible que fes “rular” el joc de forma excepcional.

D’aquesta necessitat va aparèixer el PC que comentem, que es construeix al voltant d’una tecnologia ja comentada anteriorment en Informàtica.cat. Es tracta d’una tecnologia de xarxa intel·ligent per a reduir ostensiblement el lag que es produeix en aquest tipus de jocs massius online, l’acceleradora de jocs online Killer NIC, de Bigfoot Networks.

Llavors, aquests viciats de WoW poden obtenir per uns 1500$ la millor màquina possible per a jugar al joc…en principi. I dic en principi perque el valor diferencial d’aquesta màquina es la Killer NIC, i com ja vam veure en la notícia sobre la targeta, la eficàcia de la targeta està per demostrar de forma definitiva. De fet, podem veure aquí que el fet de fer servir o no la Killer NIC no aporta diferència apreciable.

Comments (0)
Hardware

Killer NIC, la targeta acceleradora de jocs en xarxa

By , on 27 de octubre de 2006

Killer NIC
L’empresa Bigfoot Networks ha tret al mercat un nou producte, a priori, bastant interessant. Es tracta de la Killer NIC, una targeta de xarxa destinada a optimitzar la nostra experiència lúdica en la xarxa reduint els temps de lag i latència a l’hora de gaudir dels nostres jocs en internet.

Parlant ràpid i malament, basicament es tracta d’una targeta amb un processador a 400Mhz amb 64MB de DDR RAM, en el qual s’executa una versió embeguda de Linux, a més d’un xip programable que executa els algoritmes de xarxa propietaris de Bigfoot. Totes aquestes característiques les agrupa l’empresa en la tecnología LLR (Lag and Latency Reduction).

Aquesta targeta intenta optimitzar la connexió de xarxa per al joc que estiguem executant mitjançant diferents estratègies, començant per donar prioritat als paquets que rep i envia el joc. Però aquesta estratègia no pot aportar canvis significatius, de manera que Bigfoot s’ha tret de la màniga la tecnologia MaxFPS. El que fa aquesta tecnologia es pot resumir, a grans trets, de la següent manera :
La majoria dels jocs tenen un bucle principal, que a cada iteració comprova si hi ha activitat de xarxa, i si la hi ha, comprova si els paquets disponibles són per al joc o no. Per a fer aquestes comprovacions, el programari de xarxa ha de recórrer tota la pila de xarxa del sistema operatiu. La Killer NIC, en canvi, en lloc d’accedir a la pila del sistema, accedeix a la seva pròpia d’una forma més rapida, amb el consegüent estalvi de temps. A més, la targeta usa el seu propi codi de gestió de xarxa en lloc del de Windows per a optimitzar la recollida de dades dirigides al joc.

Continue reading »

Comments (0)

Sections

© Copyright 2017, Blogestudio. Red de blogs, SEO and Webs 2.0

Powered by WordPress

Creative Commons - Some Rights Reserved
 
Un proyecto realizado por Blogestudio